مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:552023-07-06سياسي

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بازوی دولت در رفع محرومیت زدایی است


ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بازوی دولت سیزدهم در رفع محرومیت زدایی و تکمیل بسیاری از پروژه های عمرانی است.

- رشت- استاندار گیلان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بازوی دولت سیزدهم در رفع محرومیت زدایی و تکمیل بسیاری از پروژه های عمرانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسدالله عباسی امروز پنجشنبه در نشست با عارف نوروزی رییس ستاد اجرایی، با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بازوی دولت سیزدهم در رفع محرومیت زدایی و تکمیل بسیاری از پروژه های عمرانی است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین دستورات حضرت امام تشکیل ستاد اجرایی بود که همواره در طول 44 سال گذشته بازوی دولت ها برای رفع محرومیت بوده است.

وی افزود: برای ساخت مسکن محرومین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان با مشکل اراضی مواجه هستیم که ستاد اجرایی می تواند در این خصوص به تحقق این مهم و رفع کمبود زمین کمک فراوانی کند.

استاندار اعلام کرد: توافق نامه خوبی میان استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه ساخت مسکن محرومین و دیگر پروژه های عمرانی استان امضا شده است که در صورت تحقق کامل، منجر به توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان می شود.

عباسی یکی از درخواست های مهم از ستاد اجرایی را رفع محرومیت زدایی در روستاهای استان دانست و تصریح کرد: در طول یک و نیم سال گذشته اقدامات خوبی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بازوی دولت در رفع محرومیت زدایی است

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بازوی دولت در رفع محرومیت زدایی است