مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-19سياسي

عضویت جهاددانشگاهی در شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی هرمزگان


سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان به همراه معاون آموزش و کارآفرینی، معاون فناوری و مرکز رشد این واحد با سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان دیدار و گفت وگو کرد.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان به همراه معاون آموزش و کارآفرینی، معاون فناوری و مرکز رشد این واحد با سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان دیدار و گفت وگو کرد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان صبح امروز (28 تیرماه) در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان با بیان اینکه با جهاددانشگاهی بیگانه نیستم، گفت: همواره با این نهاد انقلابی در ارتباط بوده ام و از فعالیت ها و دستاورهای بزرگ آن مطلع هستم و امیدواریم بتوانیم با وجود جهاددانشگاهی هرمزگان در مسیر توسعه هر چه بیشتر استان گام برداریم.

دکتر مهدی زندیه وکیلی اضافه کرد: به منظور بهره گیری از توان و ظرفیت جهاددانشگاهی، این واحد از جلسه آینده در شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی استان عضوی فعال خواهد داشت که بتوان از ظرفیت خوب متخصصین آن استان بهر مند شد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه توسعه و آبادانی به ایجاد زمینه اجتماعی نیاز دارد، افزود: جهاددانشگاهی استان با ابزارهای فرهنگی که در اختیار دارد می تواند بستر ایجاد زمینه های اجتماعی جهت توسعه استان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت جهاددانشگاهی در شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی هرمزگان

عضویت جهاددانشگاهی در شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی هرمزگان