مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-03فرهنگي

وعده وزیر ارشاد برای «حریم» تمدید شد!/درخشش توان بخشان با «مهرنگ»


چهارمین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک در حالی برگزار شد که وزیر ارشاد در این جشنواره حضور پیدا کرد و بار دیگر وعده ساخت حریم تئاتر شهر را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز یکشنبه 11 تیر، نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک چهارمین روز برگزاری خود را سپری کرد و شاهد اجرای آثار مختلف مدنظر در این روز بود.

روایت مقاومت مردم جنوب در برابر انگلستان توسط عروسک ها یکی از آثار به صحنه رفته در چهارمین روز برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک نمایش میرزامحمد از بوشهر بود که با استقبال قابل توجه مخاطبان و علاقه مندان به تئاتر و تئاتر عروسکی در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

این نمایش با تکنیک عروسکی رومیزی (Top Table) ویژه گروه سنی بزرگسال اجرا شد.

میرزامحمد روایت مقاومت مردم جنوب به ویژه منطقه برازجان در برابر حمله نیروهای انگلستان در دوران حکومت احمدشاه قاجار است؛ مقاومتی با کمترین امکانات اما ایثار و شجاعت بالای مردم این دیار با رهبری میرزامحمدخان غضنفرالسلطنه برازجانی.

حضور با تأخیر وزیر ارشاد برای تماشای میرزامحمد روز چهارم نوزدهمین جشنواره تهران-مبارک پذیرای محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که برای تماشای نمایش میرزامحمد از بوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وزیر ارشاد برای «حریم» تمدید شد!/درخشش توان بخشان با «مهرنگ»

وعده وزیر ارشاد برای «حریم» تمدید شد!/درخشش توان بخشان با «مهرنگ»