مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-22سياسي

بیانیه مشترک تشکل های دانشجویی دانشگاه مازندران در پی اهانت مجدد به قرآن کریم


در پی هتاکی مجدد مزدوران و عوامل دست نشانده استکبار جهانی در توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و مرجعیت شیعه در کشور سوئد، تشکل های دانشجویی دانشگاه در بیانیه ای این اقدام مذبوحانه را محکوم کرد.

- ایسنا/مازندران در پی هتاکی مجدد مزدوران و عوامل دست نشانده استکبار جهانی در توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و مرجعیت شیعه در کشور سوئد، تشکل های دانشجویی دانشگاه در بیانیه ای این اقدام مذبوحانه را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَ دِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ وَلَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ او کسی است که رسولش را با هدایت و آیین حق فرستاد، تا آن را بر همه آیین ها غالب گرداند، هر چند مشرکان کراهت داشته باشند(توبه 33) در سایه ی شوم حمایت استکبار جهانی و در ادامه ستیز سازمان یافته و هدفمند با اسلام و تشیع، گناه نابخشودنی اهانت به ساحت مقدس ترین کتاب آسمانی و رهبری معظم انقلاب و مرجعیت عزیز شیعه با مجوز رسمی کشور سوئد مجددا تکرار شد.

بدون شک حکومت ها و جریاناتی که پشت پرده اهانت افراد معلوم الحال و حقیر به ساحت نورانی قرآن کریم، مرجعیت شیعه و ولی امر مسلمین جهان هستند و به آن ها اجازه چنین اقداماتی را می دهند، نه تنها در دیدگاه مسلمانان بلکه از نظر آزادی خواهان و معتقدان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک تشکل های دانشجویی دانشگاه مازندران در پی اهانت مجدد به قرآن کریم

بیانیه مشترک تشکل های دانشجویی دانشگاه مازندران در پی اهانت مجدد به قرآن کریم