مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:052023-06-25اقتصادي

انتقاد فرماندار تیران و کرون از عدم احداث مسکن توسط مالکان


فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه بعضی از افراد زمین دولتی گرفته ولی ساخت و ساز نمی کنند، گفت: این تعلل موجب بروز مشکل شده که باید سریع تر به تعهد خود عمل کنند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه بعضی از افراد زمین دولتی گرفته ولی ساخت و ساز نمی کنند، گفت: این تعلل موجب بروز مشکل شده که باید سریع تر به تعهد خود عمل کنند.

علی محمدی کیا، عصر(شنبه،3 تیرماه) در گردهمایی هفته ملی ازدواج در محل فرمانداری تیران و کرون اظهار کرد: بخشی از اقدامات تسهیل شرایط برای ازدواج باید از سوی مسئولان انجام شود که دولت سیزدهم با پایه گذاری نهضت ملی مسکن و طرح های تشویقی جوانی جمعیت پیشگام شده اما مردم باید در این خصوص سهم خود را ایفا کنند.

وی افزود: بعضی از افراد مالک زمین دولتی بوده و در انجام تعهد خود برای ساخت مسکن تعلل می کنند که این موضوع موجب بروز مشکل شده و در صورت عدم همکاری مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار تیران و کرون ادامه داد: اختصاص زمین برای احداث مسکن در شهرهای تیران و رضوانشهر از توابع این شهرستان صورت گرفته و در عسگران نیز با استفاده از مازاد زمین های اداری در این خصوص اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار تیران و کرون از عدم احداث مسکن توسط مالکان

انتقاد فرماندار تیران و کرون از عدم احداث مسکن توسط مالکان