مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-05ورزشي

پایان مسابقات کشوری استندآپ پدل برد در کرمانشاه/ نفرات برتر معرفی شدند


رییس هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه از پایان مسابقات کشوری استندآپ پدل برد و امداد و نجات با تخته در کرمانشاه خبر داد.

- پایان مسابقات کشوری "استندآپ پدل برد" در کرمانشاه/ نفرات برتر معرفی شدند ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه از پایان مسابقات کشوری استندآپ پدل برد و امداد و نجات با تخته در کرمانشاه خبر داد.

بهمن اختیاری در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری مسابقات استندآپ پدل برد و امداد و نجات با تخته، اظهار کرد: این رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان در سد جامیشان شهرستان سنقر و کلیایی برگزار شد.

وی ادامه داد: حدود 60 ورزشکار در قالب 12 تیم در بخش استندآپ پدل برد و 20 ورزشکار هم در بخش امداد و نجات با تخته از هشت استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

رییس هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه با بیان اینکه رقابت های بخش استندآپ پدل برد در مواد مختلفی برگزار شد، گفت: در پایان این رقابت ها در بخش آقایان تیم های پرشین گلف هرمزگان، ساپ کرد کرمانشاه و پژهان کرمانشاه و در بخش بانوان هم پرشین گلف هرمزگان، پدل برد کرمانشاه و پژهان کرمانشاه رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات کشوری استندآپ پدل برد در کرمانشاه/ نفرات برتر معرفی شدند

پایان مسابقات کشوری استندآپ پدل برد در کرمانشاه/ نفرات برتر معرفی شدند