مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-18اقتصادي

400میلیارد تومان پاداش خوش مصرفی پرداخت شد


تاکنون حدود 400میلیارد تومان به عنوان پاداش در قبض های برق مشترکان درج شده و امیدواریم که در دوره های آتی بر تعداد این قبض ها افزوده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به طرح مدیریت مصرف برق و تاریخچه آن گفت: سال گذشته نیز طرح پاداش مدیریت مصرف برای مشترکان خانگی اجرا شد، اما فقط به مشترکانی که مصرفی کمتر از الگوهای تعیین شده داشتند تعلق می گرفت که این الگو در ماه های گرم سال برای مناطق عادی کشور 300 کیلووات ساعت و برای مناطق گرمسیر که مجبور به استفاده مستمر از کولرهای گازی هستند 10 برابر آن یعنی 3000 کیلووات ساعت تعیین شده است.

وی اضافه کرد: اما در سال جاری وزارت نیرو برنامه را به این شکل تغییر داد که مشترک چه مصرفش کمتر از الگو باشد چه بیشتر، در صورتی که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته مصرف برق خود را کاهش دهد، مشمول دریافت پاداش می شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران توفیقات به دست آمده در حفظ پایداری شبکه برق کشور با وجود افزایش دمای هوا و افزایش مصرف را ابتدا مرهون همکاری مردم و همچنین زحمات کارکنان صنعت برق دانست و اظهار داشت: بیش از یکصد هزار نفر از کارکنان صنعت برق در بخش های دولتی و خصوصی فعال هستند که در نیروگاه ها، شبکه های برق انتقال و یا توزیع نیروی برق فعالیت می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400میلیارد تومان پاداش خوش مصرفی پرداخت شد

400میلیارد تومان پاداش خوش مصرفی پرداخت شد