مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-11سياسي

مواقت اصولی ایجاد رشته پزشکی دانشگاه آزاد بجنورد دائمی می شود


بجنورد_ نایب رییس اول کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت اصولی موقت ایجاد رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد تا دو هفته آینده دائمی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد پاکمهر در بازدید از فرآیند ایجاد رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد که امشب برگزار شد، اظهار داشت: دو هفته آینده موافقت اصولی موقت احداث دانشگاه پزشکی به دائمی تبدیل خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمینه و بستر دائمی شدن مستلزم ایجاد زیرساخت های مناسب است که تحقق این امر نیازمند عزم همگانی است.

نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تحصیل در رشته پزشکی یک امر هزینه بر است و به صورت میانگین تربیت دانشجوی پزشکی سالیانه 200 تا 400 میلیون تومان هزینه دارد که دریافتی این عدد در دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویان به کمتر از 50 میلیون تومان در سال می رسد.

وی در ادامه افزود: ایجاد چنین ظرفیتی نیازمند مساعدت خیرین است که امیدواریم با توجه به قول های اولیه این مسئله تا حصول نتیجه تداوم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواقت اصولی ایجاد رشته پزشکی دانشگاه آزاد بجنورد دائمی می شود

مواقت اصولی ایجاد رشته پزشکی دانشگاه آزاد بجنورد دائمی می شود