مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-09سياسي

شبیه ساز جنگال میگ 29 عملیاتی شد


سامانه شبیه ساز جنگال میگ 29 نیروی هوایی ارتش عملیاتی شد و در روزهای آینده به پایگاه های دارنده این هواپیما تحویل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از  فارس، سامانه شبیه ساز جنگ الکترونیک جنگنده میگ 29 صبح امروز (یکشنبه ،18 تیرماه) در حاشیه بازدید سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از دانشگاه شهید ستاری عملیاتی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

قرار است، سامانه شبیه ساز جنگ الکترونیک(جنگال) جنگنده میگ 29 طی روزهای آینده به پایگاه های دارنده این هواپیما تحویل شود.

فرمانده کل ارتش با اشاره به ساخت شبیه سازهای آموزشی توسط نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: ساخت و تولید شبیه ساز آموزشی جنگ الکترونیک هواپیمای میگ29 که قبلاً مشابه آن برای هواپیماهای دیگر نیز ساخته شده است، هم از لحاظ جنگ الکترونیک و هم از باب تدابیر و تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا به این حوزه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که توسط نخبگان نیروی هوایی ارتش در دانشگاه هوایی شهید ستاری تولید شده است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه شبیه ساز جنگال میگ 29 آزمایش های موفقی را پشت سر گذاشته است و با ورود به عرصه تمرین و عملیات حتماً در ارتقاء توان رزم نیروی هوایی ارتش موثر خواهد بود، خاطرنشان کرد: دانشگاه شهید ستاری این آمادگی را دارد در صورت نیاز در حوزه ها و بخش های مختلف مرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیه ساز جنگال میگ 29 عملیاتی شد

شبیه ساز جنگال میگ 29 عملیاتی شد