مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:562023-06-29سياسي

گشایش در کار امت و رفع مشکلات مسکن از اصول انقلابی گری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان این شهرستان، ضمن تبریک عید سعید قربان و سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: امروز اولین روز از دهه امامت و ولایت است، عید غدیر را در پیش داریم و این روز مکمل عید فطر و قربان است.

وی خاطرنشان کرد: محبت به خاندان پیامبر(ص) و ولایت باطنی و ظاهری ائمه اطهار علیهم السلام در نزد امت اسلامی حکایت از جایگاه رفیع ائمه علیهم السلام دارد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه عید غدیرخم مربوط به همه امت اسلامی است، افزود: از فرصت دهه امامت و ولایت باید استفاده کرده و به تثبیت اعتقادات شیعه پرداخت.

شاهرخی بیان داشت: سخنوران و اهل قلم از فرصت این دهه برای روشنگری در مقابل تهاجم فرهنگی که به سمت اصول اعتقادات اسلامی و شیعه به وجود آمده، استفاده لازم را ببرند.

وی روز غدیر را روز جشن همه مسلمانان دانست و افزود: مردم امسال همچون سال های گذشته پای کار آمده تا جشنی ماندگار با شئونات اسلامی در سراسر استان برپا کنند.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: کسی که در میان شیعیان امیرالمومنین علی(ع)  ایجاد گشایش و شادی نماید، قطعا در دنیا و آخرت در کارش گشایش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش در کار امت و رفع مشکلات مسکن از اصول انقلابی گری است

گشایش در کار امت و رفع مشکلات مسکن از اصول انقلابی گری است