مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-21سياسي

دنیای غرب به دنبال تقدس زدایی از پیامبر اکرم (ص) است


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به توهین اخیر به قرآن در سوئد گفت: دنیای غرب به دنبال تقدس زدایی از پیامبر اکرم (ص) است.

- املش- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به توهین اخیر به قرآن در سوئد گفت: دنیای غرب به دنبال تقدس زدایی از پیامبر اکرم (ص) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی امروز جمعه در بیست و دومین یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه املش که در مسجد شهید علیپور روستای جورکیاسر برگزار شد، با اشاره به اینکه قرآن و اهل بیت (ع) در بین مسلمانان به عنوان یک امر مقدس هستند، اظهار کرد: در دوران امام حسین (ع) بسیار تلاش کردند تا قداست امور دینی را از بین ببرند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: یزیدیان در زمان امام حسین (ع) احکام اسلام را وارونه جلوه می کردند و چیز ارزشمند را بی ارزش نشان می دانند.

وی با بیان اینکه دین برای این آمد تا بشر به سعادت برسد، تصریح کرد: دین را باید عمیق یاد گرفت زیرا امروزه عده ای دنبال این هستند که هیچ امر مقدسی باقی نماند.

آیت الله رمضانی تاکید کرد: اگر امام حسین (ع) در حادثه عاشورا بر اساس تکلیف الهی حضور پیدا نمی کرد، امروز از شریعت، دین و نام پیامبر اکرم (ص) خبری نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای غرب به دنبال تقدس زدایی از پیامبر اکرم (ص) است

دنیای غرب به دنبال تقدس زدایی از پیامبر اکرم (ص) است