مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-10سياسي

اختلافات میدان گازی آرش رابه شکل دیپلماتیک ودوستانه حل خواهیم کرد


ایران از حق مردمش در میدان گازی آرش نمی گذرد و در زمان لازم اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد، زیرا ما در میدان آرش سهم داریم ولی آن را به شکل دوستانه حل می کنیم.

- فریدون عباسی دوانی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با مهر و در خصوص میدان گازی آرش، گفت: جمهوری اسلامی ایران از حق مردم خودش در میدان گازی آرش نمی گذرد و به موقع و در زمان لازم اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد، زیرا ما در میدان آرش سهم داریم ولی آن را به شکل دیپلماتیک و دوستانه حل خواهیم کرد.

وی افزود: توصیه می کنم اکنون که مواضع سیاسی کشورها به سوی آرامش در حرکت است، آنها تحت تأثیر سیاست های استکبار جهانی که در حال خروج از منطقه است، قرار نگیرند.

عباسی با اشاره به انتشار برخی مصاحبه های مشکل ساز در رسانه های کشورهای منطقه، تاکید کرد: لازم است در کشورهای منطقه از درج نظرات و برخی مصاحبه ها در مطبوعات و رسانه ها خودداری شود و با رجوع به میدان دیپلماتیک و کمک وزارت خارجه به حل و فصل اختلافات پرداخته شود و منافع همه کشورها را در نظر گرفته تا حول آن به مذاکره بپردازیم.

توجه داشته باشیم که ما ملت های مسلمان و هم کیش و همسایه هستیم و اختلافات به وجود آمده به خاطر شیطنت های انگلستان در گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات میدان گازی آرش رابه شکل دیپلماتیک ودوستانه حل خواهیم کرد

اختلافات میدان گازی آرش رابه شکل دیپلماتیک ودوستانه حل خواهیم کرد