مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-14سياسي

حفظ حرمت عفاف و حجاب وظیفه ای همگانی است


دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان با اشاره به اینکه همه باید برای حفظ حرمت عفاف و حجاب همت کنند، افزود: عمل به امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد دیلم، صبح جمعه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر هلال احمر گلستان، اظهار کرد: کار هلال احمر خداپسندانه و لباس هلال احمر لباس خدمتگزاری است.

وقتی خداوند بخواهد انسانی را ارتقا بدهد خدمت به مردم را نصیب او می کند.

وی افزود: اینکه در حوادث نیروهای هلال احمر به مردم حادثه دیده کمک می کنند و آنها را نجات می دهند در واقع حفظ کرامت انسانی است که باعث خوشحالی آنها و خانواده هایشان می شود این موضوع رضایت خداوند را در پی دارد و جهاد فی سبیل الله محسوب می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان با اشاره به گرامیداشت روز حراست گفت: در خصوص فضیلت و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر حضرت علی (ع) می فرمایند همه اعمال نیک و حتی جهاد در راه خدا در مقایسه با امر به معروف و نهی از منکر مثل قطره در مقابل دریا است.

دیلم در ادامه افزود: خداوند اولین آمر به معروف و پس از آن امام حسین (ع) است که می فرماید قیام کرده ام تا اینکه امر به معروف و نهی از منکر کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حرمت عفاف و حجاب وظیفه ای همگانی است

حفظ حرمت عفاف و حجاب وظیفه ای همگانی است