مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 21:552023-06-22بين الملل

اوکراین: ممکن است برای ضدحمله بعدی از تانک های «آبرامز» استفاده کنیم


وزیر خارجه اوکراین گفت که کی یف ممکن است برای ضدحمله بعدی خود تانک های آمریکایی «آبرامز» را دریافت کند.

- اوکراین: ممکن است برای ضدحمله بعدی از تانک های آبرامز استفاده کنیم وزیر خارجه اوکراین گفت که کی یف ممکن است برای ضدحمله بعدی خود تانک های آمریکایی آبرامز را دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری کولبا وزیر امور خارجه اوکراین امروز پنجشنبه با بیان اینکه کی یف می تواند تانک های آبرامز وعده داده شده را از واشنگتن برای ضدحمله بعدی دریافت کند، خاطرنشان کرد که حمله فعلی نباید آخرین حمله تلقی شود.

کولبا که با شبکه های تلویزیونی اوکراین گفت وگو می کرد، افزود: به اندازه ای که لازم باشد ضدحمله در اوکراین انجام خواهد شد .

وی تصریح کرد: واشنگتن از هم اکنون خودروهای زرهی برادلی را به کی یف عرضه می کند و موضوع تصمیم گیری در مورد تامین تانک های آبرامز همچنان محل بحث است.

کولبا در پاسخ به سوالی در مورد امکان تحویل تانک های آبرامز به اوکراین برای استفاده در تهاجم فعلی، پاسخ داد: امیدی وجود دارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، وزیر امور خارجه اوکراین اعتراف کرد که برخی از کشورهای غربی بر کی یف فشار می آورند و انتظار نتایج غیر قابل توجهی از ضدحمله را دارند، زیرا موضع این کشورها در مورد حمایت ممکن است در آینده تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین: ممکن است برای ضدحمله بعدی از تانک های «آبرامز» استفاده کنیم

اوکراین: ممکن است برای ضدحمله بعدی از تانک های «آبرامز» استفاده کنیم