مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:002023-06-25اقتصادي

قطع برق 12 اداره پرمصرف در استان قزوین


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان قزوین از کاهش 20 مگاواتی برق در استان نسبت به مشابه هفته گذشته خبر داد و گفت: برق 12 اداره پرمصرف استان قطع شده است.

- سیدمحمد قافله باشی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ساعت 12 روز گذشته میزان مصرف برق استان قزوین 786 مگاوات بود که نسبت به مشابه هفته گذشته که 806 مگاوات بوده، 20 مگاوات کاهش داشته است.

  وی میزان مصرف برق در شهرستان بویین زهرا را حدودا در مرز و اندکی بیشتر از حد متعارف دانست و افزود: مصرف برق در این شهرستان تا مرز 6 درصد از حد تعریف شده افزایش و در منطقه قرمز قرار داشت که در حال حاضر مصرف کاهش یافته و میزان مصرف از منطقه قرمز کمتر شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان قزوین ادامه داد: میزان مصرف برق در شهرستان های تاکستان، البرز و آوج مصارف متعادل و کمتر از حد تعریف شده بوده اما در آبیک و محمدیه میزان مصرف در حد تجاوز و کمتر از 4 درصد بوده است.

  قافله باشی با اشاره به مجهز بودن تمام ادارات استان قزوین به کنتورهای هوشمند و برخط بیان کرد: برق 12 اداره از ادارات استان قزوین به دلیل پرمصرف بودن قطع شده که در صورت تکرار این امر و عدم رعایت مصرف در هفته های آتی، اسامی ادارات رسانه ای می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق 12 اداره پرمصرف در استان قزوین

قطع برق 12 اداره پرمصرف در استان قزوین