مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-30سياسي

دشمنان در تلاش برای ناامید کردن مردم در انتخابات آینده هستند


مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: دشمنان می خواهند با ناامید کردن مردم انتخابات آتی را تحت تاثیر قرار دهند و بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید حیدری صبح جمعه در آیین واگذاری 290 قطعه زمین در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان دشتی با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات بسیار با اهمیت است، اظهار داشت: پشتیبان اصلی گفتمان انقلاب مردم هستند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: انتظار داریم در تمامی مناسبت هایی که اقتدار و قدرت ایران تجلی می بخشد مردم حضور پرشور داشته باشند.

حیدری ادامه داد: دشمنان از هم اکنون تبلیغات گسترده ای در خصوص انتخابات به راه انداخته اند و هدف آنها نیز کاهش میزان مشارکت مردم در این عرصه است.

وی با اشاره به اقدامات دو ساله دولت ایران قوی اظهار داشت: دولت مردمی در حالی شروع به کار کرد که سلامت مردم تحت تأثیر بیماری دریافت کرده بودند و از طرفی روزانه بیش از 700 نفر از عزیزانمان فوت می کردند و واردات واکسن به مشکل برخورد کرده بود.

حیدری یادآور شد: این دولت سلامت مردم را به چیزی گره نزد و با اتکا به جوانان و روحیه انقلابی که در بین مسئولین بود واردات واکسن را آغاز کرد و در کنار آن نیز تولید واکسن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در تلاش برای ناامید کردن مردم در انتخابات آینده هستند

دشمنان در تلاش برای ناامید کردن مردم در انتخابات آینده هستند