مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 01:052023-06-24سياسي

اصلاح طلبان حافظ منافع گروه واگنر در ایران


اغلب رسانه های اصلاح طلب که در موضوعات مهم بین المللی و منافع ملی ایران و دستاوردهای بزرگ کشورمان همچون رونمایی از موشک هایپرسونیک، راهبرد سکوت را انتخاب می کنند؛ - فارس پلاس؛ روایت روز - از شب گذشته تاکنون، اخباری از تنش ها میان شبه نظامیان واگنر و نیروهای روسیه منتشر شده است.

صرف نظر از چیستی این ماجرا در عرصه بین الملل، رسانه های اصلاح طلب که همواره خود را حامی صلح و اتخاذ رویکرد بی طرفی در درگیری ها معرفی می کنند، به پوشش سراسری و حمایت گونه از گروه واگنر پرداختند.

برخی از پوشش های لحظه به لحظه و حمایت گونه رسانه های اصلاح طلب از گروه واگنر، به شرح زیر است: روزنامه اصلاح طلب شرق، به طور رسمی اعلام کرده است که تحولات روسیه را به طور لحظه به لحظه گزارش می دهد و اوضاع داخلی این کشور را به گونه ای توصیف کرده که سطح تنش بالایی حاکم است.

  گزارش لحظه به لحظه روزنامه اصلاح طلب شرق از تحولات روسیه   روزنامه اصلاح طلب اعتماد در تیتری با عنوان ترکش های جنگ اوکراین به روسیه رسید ، اخبار مربوطه را پوشش داد و مدعی شد که اقدام گروه واگنر، شبه کودتا است.

  گزارش روزنامه اصلاح طلب اعتماد از مسائل روسیه این روزنامه اصلاح طلب در گزارشی دیگر با تیتر پوتین راه اشتباهی را انتخاب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان حافظ منافع گروه واگنر در ایران

اصلاح طلبان حافظ منافع گروه واگنر در ایران