مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-08اجتماعي

افزایش 8 درجه ای دمای هوا تا اواسط هفته در گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش 4 الی 8 درجه ای دمای هوا در استان گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی غالباً پایدار و تقویت موج هوای گرم در منطقه است.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی گیلان اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی غالباً پایدار و تقویت موج هوای گرم در منطقه است.

وی افزود: بر همین اساس تا اواسط هفته آسمانی غالباً صاف تا قسمتی ابری، ماندگاری هوای گرم و مرطوب، وزش باد جنوبی (برخی نقاط شدید) پیش بینی می شود.

دادرس ادامه داد: طی این مدت گاهی با شکل گیری ناپایداری های همرفتی و موقتی، رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از روز سه شنبه به تدریج با شمالی شدن جریانات و نفوذ سامانه ناپایدار به منطقه، ضمن کاهش دما، شرایط برای ابرناکی، مه آلودگی، بارندگی به ویژه در روز چهارشنبه، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد تا پایان هفته فراهم است.

دادرس میانگین دمای هوا در امروز را 28 تا 38 درجه اعلام کرد و گفت: در حال حاضر آسمان گیلان صاف و آفتابی است و هوای استان که از دیروز 4 درجه گرم شده به تدریج تا دوشنبه به 8 درجه افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و شدت گرما سالمندان، بیماران قلبی و کودکان در ساعات میانی روز از من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درجه ای دمای هوا تا اواسط هفته در گیلان

افزایش 8 درجه ای دمای هوا تا اواسط هفته در گیلان