مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-10اقتصادي

سامانه جستجوی شغل وزارت کار برای استفاده بخش خصوصی است


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به راه اندازی سامانه جستجوی شغل توسط وزارت کار گفت: این سامانه برای استفاده بخش خصوصی راه اندازی شده و دولت در این حوزه قصد تصدی گری و ورود ندارد و فقط بسترسازی انجام شده که بصورت رایگان قابل استفاده .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به راه اندازی سامانه جستجوی شغل توسط وزارت کار گفت: این سامانه برای استفاده بخش خصوصی راه اندازی شده و دولت در این حوزه قصد تصدی گری و ورود ندارد و فقط بسترسازی انجام شده که بصورت رایگان قابل استفاده است تا کارجوها و کارفرمایان بتوانند نیازهای خودشان را از طریق این سامانه اعلام بکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، حسین فتحی روز دوشنبه، 19 تیرماه اظهار کرد: جستجوی شغل در سامانه جدید جستجوی شغل به آدرس http://shoghl.

mcls.

gov.

ir که دیروز رونمایی شد، انجام می شود و این سامانه جایگزین سامانه قبلی شده که از طریق آن اتصال بین کارجو و کارفرما ایجاد شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اعلام شده، قسمت ثبت نام که هم برای کارجویان و برای کارفرمایان و برای کاریابی ها در دسترس است، از همه ظرفیت هایی که روی این سامانه پیش بینی شده است استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جستجوی شغل وزارت کار برای استفاده بخش خصوصی است

سامانه جستجوی شغل وزارت کار برای استفاده بخش خصوصی است