مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-03اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغال به 143 نفر در مینودشت


مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان گفت:ازمجموع هزار و 570 فرصت ایجاد اشتغال طی سال گذشته در حوزه شهرستان مینودشت، تعداد 143 مورد موفق به ثبت و دریافت تسهیلات مربوطه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین خواجه مظفری در سومین کارگروه اشتغال شهرستان مینودشت با اعلام خبر تحقق اعطای تسهیلات بانکی اشتغال خانگی به متقاضیان، گفت: از مجموع هزار و 570 فرصت ایجاد اشتغال در سال گذشته در حوزه شهرستان مینودشت، تعداد 143 مورد موفق به ثبت و دریافت تسهیلات مربوطه شدند که حدود 9 درصد از تعهدات این اداره کل برای متقاضیان محقق گردیده است.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان در بین استان های ثبت کننده اشتغال در رتبه دوازدهم کشور قرار دارد، افزود: بیشترین آمار اشتغال ایجاد شده مربوط به نهادهای حمایتی است که موقعیت بسیار خوبی برای جامعه هدف خود جهت اشتغال پایدار فراهم کرده اند.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان در خصوص مشاغل خانگی در استان، گفت: بحث مشاغل خانگی در کشورهای توسعه یافته جهان بین 14 تا 17 درصد از کل اشتغال ایجاد شده است که این آمار در ایران حدود 3 تا 5 درصد و در گلستان حدود 8 درصد را به خود اختصاص داده است.

خواجه مظفری در پایان با تاکید بر اهمیت موضوع اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان اعلام کرد: از مهمترین برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغال به 143 نفر در مینودشت

پرداخت تسهیلات اشتغال به 143 نفر در مینودشت