مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 22:112023-07-03سياسي

انشعابات 11 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا هفته دولت تکمیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، بعد از ظهر امروز محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس طی نشستی که با حضور مسئولین این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری پردیس برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه های حوزه مسکن مهر توسط سرپرست شرکت عمران پردیس اعلام و این موارد باعث شد تا پیگیری های مهمی از طریق شورای مسکن استانداری تهران و فرمانداری پردیس صورت بگیرد.

   فرماندار پردیس افزود: با اعلام سرپرست شرکت عمران پردیس، هم اکنون بسیاری از واحدها تکمیل و قابلیت واگذاری به مالکان را دارند، اما به علت عدم تکمیل شدن انشعابات مختلف، این شرکت فعلا قادر به تحویل واحدها نیست.

  قضاتلو ادامه داد: با تاکید محبت خواه، بالغ بر 10 هزار واحد مسکن مهر در مراحل تکمیل قرار دارد که بلافاصله پس از دریافت انشعبات به مالکان تحویل می شود.

11 هزار واحد تا هفته دولت تحویل می شود در ادامه خلیل محبت خواه سرپرست شرکت عمران پردیس ابراز کرد: در صورت اهتمام بیشتر دستگاه های خدمات رسان، بیش از 11 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا هفته دولت به مالکان تحویل خواهد شد.

  لازم به ذکر است؛ در راستای تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس، با پیگیری فرمانداری این شهرستان، عصر امروز دوشنبه جلسه مفصلی با حضور فرماندار، سرپرست شرکت عمران، شهردار و رؤسای تمامی دستگاه های خدمت رسان پردیس (آب و فاضلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشعابات 11 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا هفته دولت تکمیل می شود

انشعابات 11 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا هفته دولت تکمیل می شود