مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-02بين الملل

مفتی عمان خواستار تحریم کالاهای سوئدی شد


شیخ «احمد بن حمد الخلیلی» مفتی عمان به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و از مسلمانان جهان خواست که کالاهای سوئدی را تحریم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه خبری الخلیج اونلاین وی افزود: مسلمانان در شرق و غرب جهان باید با این جنایت مقابله کنند و کمترین کاری که باید در برابر این جنایت بزرگ انجام دهند، تحریم کامل تولیدات و کالاهای سوئدی است.

مفتی عمان همچنین همه طرف های اسلامی اعم از دولتی، نهادها یا هر مسلمانی را که معاملات تجاری و مالی با سوئد دارد، به لغو این معاملات دعوت کرد.

پیشتر برخی رهبران پاکستان نیز همزمان با ادامه محکومیت ها علیه اقدام شیطانی سوزاندن قرآن در سوئد و موج انزجار از این عمل شنیع در جهان اسلام خواستار تحریم کالاهای سوئد شدند.

عبدالعلیم خان سیاستمدار ارشد و رییس حزب استحکام پاکستان پویش تحریم کالاهای سوئدی را در شبکه اجتماعی توییتر را آغاز کرد و پس از آن هشتگ تحریم کالاهای سوئدی به ترند اول در پاکستان تبدیل شد.

هتک حرمت به قرآن کریم و سوزاندن کتاب مقدس مسلمانان توسط یک افراطی سوئدی در بیرون مسجد اصلی شهر استکهلم ، موجی از محکومیت را در میان کشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفتی عمان خواستار تحریم کالاهای سوئدی شد

مفتی عمان خواستار تحریم کالاهای سوئدی شد