مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-28بين الملل

کارگران فصلی بستر حضور متکدیان خارجی را فراهم می کنند


با نگاهی گذرا در نقاط مختلف کلانشهر اهواز به وضوح مشخص است اماکن زیادی، محلی برای متکدیان کوچک و بزرگی شده است که با ملیت های غیرایرانی(افغانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با نگاهی گذرا به نقاط مختلف شهر اهواز  متوجه خواهیم شد اماکنی مانند جایگاه های سوخت، پشت چراغ های قرمز، معابر اصلی و چهارراه های اصلی و .

محلی برای متکدیان کوچک و بزرگی شده  است که با ملیت های غیرایرانی(افغانی، پاکستانی و سوری) به گدایی می پردازند.

متکدیانی که شهر و دیار خود را رها کرده و نان خود را به امید کمک های مردم  این شهر، لقمه کرده اند، سالهاست در اینجا مقیم شدند و به عنوان متکدی در شهر زندگی می کنند و گاهاً صدای متکدیان وطنی را هم درآورده اند.

اینکه اهواز چه جاذبه هایی برای این قشر دارد و چرا طبقه متکدی اتباع خارجی در کلانشهر اهواز بیش از یک دهه است که جولان می دهد را سجاد بهمنی عضو هییت علمی گروه جامعه سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز پاسخ می دهد.

وی در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: تکدی گری در کلانشهر اهواز را باید در بستر اجتماعی عواطف بررسی کنیم یعنی برای این موضوع حتماً باید تحلیل انسان شناسی فرهنگی را از زاویه  مردم شناسی عواطف انجام دهیم تا ببینیم  اهواز به عنوان محل فعالیت متکدیان، چه ویژگی های  دارد؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران فصلی بستر حضور متکدیان خارجی را فراهم می کنند

کارگران فصلی بستر حضور متکدیان خارجی را فراهم می کنند