مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-21سياسي

وجود ضعف های جدی در لایحه عفاف و حجاب


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز گفت: با بررسی لایحه عفاف و حجاب می بینیم که در این لایحه ضعف های جدی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امید کولیوند ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه کرج که در مصلای امام خمینی (ره) اقامه شد، اظهار کرد: اصلی ترین اهداف امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود و باید این سنت حسنه و واجب شرعی از سوی همه در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: قیام عاشورایی امام حسین (ع) منجر به زنده ماند اسلام است و اگر این قیام صورت نمی گرفت امروز اثری از اسلام ناب محمدی نمی ماند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) در واقعه عاشورا نشان داد که نباید نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت ماند.

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ ترکیبی نسل جوانان و نوجوان و همچنین خانواده ها را قرار داده اند، خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم در برابر این اقدامات به ویژه حجم زیاد شبهات ایستادگی کنیم اتفاقات ناگواری صورت خواهد گرفت.

کولیوند با بیان اینکه مردم امروز دغدغه امر به معروف و نهی از منکر دارند و مسئولان نیز باید به این مطالبه پاسخ دهند، گفت: حمایت بیشتر مردم از ستاد امر به معروف منجر به تحولات بسیار خوبی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ضعف های جدی در لایحه عفاف و حجاب

وجود ضعف های جدی در لایحه عفاف و حجاب