مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-07سياسي

نظام استکبار ضربه سنگینی از اسلام خورده است


در تاریخ؛ استعمار ضربه ای بزرگتر از انقلاب اسلامی ندیده است که این را مدیون ولایت فقیه هستیم، ضربه ای بی نظیر که به روی خودشان نمی آورند، - ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در تاریخ؛ استعمار ضربه ای بزرگتر از انقلاب اسلامی ندیده است که این را مدیون ولایت فقیه هستیم، ضربه ای بی نظیر که به روی خودشان نمی آورند، جمهوری اسلامی این راه را تا سرنگونی نظام استکبار با در دست داشتن پرچم شهدا ادامه خواهد داد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته با بیان اینکه از آداب مدرسه امیرالمومنین درس ادب تقواست که می بایست آن را بیاموزیم، اظهار کرد: محبت و ولایت امیرالمومنین یعنی تقوا؛ حقیقت تقوا محبت و ولایت امیرالمومنین است.

وی با اشاره به 21 تیر روز حجاب و عفاف، افزود: در همچین روزی در مسجد گوهرشاد مشهد هزاران نفر انسان برای دفاع از حجاب به خاک و خون کشیده شدند که سرآغاز رواج بی حجابی در کشور بود.

خطیب جمعه ساری تصریح کرد: البته کشف حجاب در کشور ما از زمان رضاخان فراتر می رود بلکه در دوره بهاییت کشف حجاب اتفاق افتاده است که الان هم تشکل هایی که به این جریان بهاییت ختم می شود در حال رواج بی حجابی و ناهنجاری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام استکبار ضربه سنگینی از اسلام خورده است

نظام استکبار ضربه سنگینی از اسلام خورده است