مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-27سياسي

نظر کرباسچی درباره انتخاب آذر منصوری


حتماً نیروهای سیاسی تر، با سابقه تر و توانمند تر در جبهه اصلاحات حضور دارند اما شاید ملاحظاتی برای انتخاب خانم منصوری بعنوان رییس جبهه وجود داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامحسین کرباسچی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به انتخاب آذر منصوری بعنوان ریاست جبهه اصلاحات گفت: آشنایی زیادی با خانم منصوری ندارم و حتی تاکنون با او دیدار و مذاکره ای نداشتم.

اما به عنوان ناظر بیرونی می توانم بگویم که حتماً نیروهای سیاسی تر، با سابقه تر و توانمندتر در جبهه اصلاحات حضور دارند، اما شاید ملاحظاتی برای انتخاب خانم منصوری وجود داشته است.

کرباسچی خاطرنشان کرد: دلیل انتخاب خانم منصوری به عنوان رییس جبهه اصلاحات را باید از اعضای این جبهه پرسید.

انتخابات خانم برای تأثیرگذاری مثبت بر افکار عمومی وی ادامه داد: احتمالاً با توجه به جریانات اخیری که در کشور اتفاق افتاد، جبهه اصلاحات تصمیم گرفتند به خانم ها جایگاهی دهند تا در افکار عمومی هم اثر مثبتی گذاشته شود، بنابراین با توجه به شرایط جامعه تصمیم گرفتند پس از چندین دوره که ریاست جبهه در اختیار آقایان بود، این نوبت ریاست بر عهده یک خانم باشد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی افزود: ممکن است خانم ها در مجموعه سیاسی به فراموشی سپرده شوند اما در اصلاح طلبان توجه زیادی به خانم ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر کرباسچی درباره انتخاب آذر منصوری

نظر کرباسچی درباره انتخاب آذر منصوری