مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-03اجتماعي

برگزاری رزمایش جهاد دامپزشکی در 8 منطقه ییلاقی رضوانشهر


مدیرکل دامپزشکی گیلان از برگزاری رزمایش جهاد دامپزشکی در 8 منطقه ییلاقی شهرستان رضوانشهر به مدت 2 روز خبر داد.

- هادی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه قابلیت های خوبی در بخش دامپروری و پرورش دام در گیلان وجود دارد که باید احصاء شود، اظهار کرد: دامداران مناطق ییلاقی شهرستان رضوانشهر میزبان رزمایش جهاد دامپزشکی می شوند.

وی افزود: رزمایش جهاد دامپزشکی در 8 منطقه ییلاقی شوشل و اسطله خوار و زرده خونی و روئنه خونی، گاوان چشمه، بائونه چال، زرین کول، چیلک منگای رضوانشهر در تاریخ 14 و 15 تیر برگزار می شود.

بابایی با بیان اینکه این رزمایش با همکاری نیروهای بسیج سازندگی و مشارکت 9 دستگاه اجرایی استان در مناطق ییلاقی، صعب العبور و محروم شهرستان رضوانشهر انجام می شود، ادامه داد: به منظور هماهنگی و اجرای به موقع و تسریع در ارائه خدمات، تیم های عملیاتی دامپزشکی از عصر روز سه شنبه در منطقه مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: جمعیت دامی غالب این مناطق، دام کوچک است و حدود بر 30 هزار رأس گوسفند و بز، 2300 رأس گاو توسط دامداران این منطقه نگهداری می شوند.

مدیرکل دامپزشکی گیلان هدف از این رزمایش را کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی و ارتقا سطح سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: با مهار بیماری، افزایش تولید و حفظ سرمایه دامی، محرومیت زدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش جهاد دامپزشکی در 8 منطقه ییلاقی رضوانشهر

برگزاری رزمایش جهاد دامپزشکی در 8 منطقه ییلاقی رضوانشهر