مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-22سياسي

جانمایی 80 هکتار زمین در ناحیه غرب شهرکرد برای دامداران


امسال در منطقه گوهرباران ناحیه غرب شهرکرد 80 هکتار زمین برای پرورش دام سبک و سنگین اختصاص یافته است.

- به گزاش خبرگزاری فارس از شهرکردف مصطفی حیدری امروز با حضور در محل خبرگزاری فارس در شهرکرد با اشاره به تعهد تأمین زمین دامداری ناحیه غرب شهرکرد در سال گذشته، گفت: از سال گذشته تاکنون پیگیر این مسئله هستیم، جانمایی چند قطعه زمین نیز تأیید شد اما متاسفانه زمین های مربوطه دارای مشکل خطوط آب بود.

رییس شورای اسلامی شهرکرد با تأکید بر اینکه طی سه ماهه گذشته با پیگیری مجدد از سوی شورای شهر قطعه زمینی در گوهرباران ناحیه غرب شهرکرد جانمایی شد، بیان کرد: در مجموع 80 هکتار زمین تایید شد که 40 هکتار آن به دام سبک و باقی مانده آن به دام سنگین اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در رابطه با مسئله آب این منطقه جهاد کشاورزی استان با توجه به چاه های موجود در این منطقه تعهداتی نسبت به حل این مشکل داده است، اخذ استعلامات لازم از دستگاه های ذی ربط نیز جهت حل این مشکل در حال پیگیری است.

رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر در حد توان و ظرفیت در حال پیگیری این مسئله هستند، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی در مورد این طرح به عهده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان جهت واگذاری زمین، آب و محیط زیست جهت پیگیری استعلامات است، و همه این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی 80 هکتار زمین در ناحیه غرب شهرکرد برای دامداران

جانمایی 80 هکتار زمین در ناحیه غرب شهرکرد برای دامداران