مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-02سياسي

دومین جشنواره سواد رسانه در کردستان برگزار می شود


مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان از برگزاری دومین جشنواره نهضت سواد رسانه همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

- مجتبی فرامرزی مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار  کرد: سواد رسانه.

ای، فن و تکنیکی است که ما از طریق آن قادر می شویم به عنوان مخاطبی فعال و پویا، با پیام های رسانه ای مواجه شویم و در برابر پیام های رسانه ای، قدرتی متقابل داشته باشیم لذا هدف سواد رسانه ای، ایجاد توانایی در افراد، برای کنترل برنامه ریزی رسانه ای است.

وی جزییات جشنواره رسانه ای نهضت سواد رسانه در استان کردستان را تشریح و گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر نشر و بیان ارزش های انقلاب، مرکز نسرای کردستان در نظر دارد جشنواره سواد رسانه ای را در دو مرحله استانی و کشوری برگزار کند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتقاء سواد رسانه به ویژه در این مقطع زمانی افزود: آموزش سواد رسانه ای بستر مناسب را برای کنشگری فعالانه در فضای مجازی فراهم می کند لذا سازمان فضای مجازی در نظر دارد اقدام به برگزاری جشنواره سواد رسانه ای در راستای جهاد تبیین سواد رسانه ای کند.

فرامرزی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آمایش پتانسیل ها و توانایی های سواد رسانه ای فعالان فضای مجازی استان کردستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره سواد رسانه در کردستان برگزار می شود

دومین جشنواره سواد رسانه در کردستان برگزار می شود