مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 18:552023-06-22اقتصادي

فاز نخست آبرسانی به داجیوند هلیلان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مرحله نخست آبرسانی به مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

- پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: فاز اول آبرسانی به مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که برای آن اعتباری به مبلغ 250 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در سال های گذشته مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان متشکل از چندین روستا کمبود آب سالم و پایدار داشتند و بهبود و ارتقا آبرسانی به این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در این راستا اقداماتی چون حفر و بهره برداری از یک حلقه چاه آبرفتی به عمق 100 متر با آبدهی 30 لیتر بر ثانیه، احداث خط انتقال به طول بیش از 12 کیلومتر و احداث یک باب مخزن 200 متر مکعبی انجام گرفته است.

ناصری ابراز امیداری کرد: در صورت تأمین اعتبار به موقع، این پروژه تا پایان تیرماه 1402 به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: با حمایت استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، تمام تلاش مجموعه آبفای استان، ارتقا و بهبود آبرسانی و تامین آب شرب پایدار برای مردم استان در نقاط شهری و روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست آبرسانی به داجیوند هلیلان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فاز نخست آبرسانی به داجیوند هلیلان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد