مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-18سياسي

تقاضا برای احداث شالیکوبی در مازندران بالا است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه تقاضا برای احداث شالیکوبی در استان بالاست خواستار نیازسنجی در این زمینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی پیش از ظهر سه شنبه در کارگروه زیربنایی مازندران با بیان اینکه برخی از پرونده های مطرح شده در شورای برنامه ریزی استان با شأن این شورا سازگاری ندارد، اظهار کرد: شورای برنامه ریزی به عنوان سیاستگذار کلی توسعه استان است و طرح پرونده های تکمیل نشده در شورا مناسب نیست و جلوی آن در کارگروه توسعه زیربنایی گرفته خواهد شد.

وی از اعضای کارگروه خواست تا بحث کارشناسی پرونده ها را در کارگروه و ذیل آن در کمیته ها با دقت انجام بدهند، افزود: این کارگروه مهم ترین کارگروه پیشرفت و توسعه عمرانی استان است که باید اطلاعات به شورای برنامه ریزی بدهد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در برخی مناطق استان، تقاضای مردم برای تأسیس شالیکوبی را بالا دانست و خاطرنشان کرد: امکان سنجی و نیاز سنجی شود که نیاز استان در بخش شالیکوبی چقدر است تا زمین های مستعد از بین نرود و بر اساس نیاز احداث شود و البته در بخش سورتینگ و کشتارگاه ها نیز فکر اساسی شود تا هم نیاز استان رفع گردد و هم اینکه زمین های کشاورزی استان حفظ بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضا برای احداث شالیکوبی در مازندران بالا است

تقاضا برای احداث شالیکوبی در مازندران بالا است