مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-08سياسي

مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در عنبرآباد احیا می شود


در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر تحقق شعار سال، احیا مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در عنبرآباد در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، یزدان افشاری پور امروز با اشاره به ظرفیت شهرستان عنبرآباد به لحاظ شرایط آب و هوایی اظهار کرد: راه اندازی و گسترش صنعت پرورش ماهی و آبزی پروری، خصوصا ماهیان گرمابی در عنبرآباد به دلیل شرایط آب و هوایی علاوه بر صرفه اقتصادی سبب ایجاد اشتغال برای مردم منطقه می شود.

 فرماندار عنبرآباد فعالیت های شیلاتی را در ایجاد اشـتغال بستر مناسبی بـرای توسعه بخش کشاورزی دانست و گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان آمادگی لازم جهت حمایت همه جانبه از صنعت آبزی پروری در شهرستان را دارد.

 افشاری پور با اشاره به لزوم ترویج پرورش ماهی های گرمابی تصریح کرد: مرکز تکثیر ماهیان گرمآبی عنبرآباد می تواند نقش مهمی در تولید بچه ماهی و تأمین نیاز داخل استان و سایر استان ها ایفا کند.

وی بر برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای توسعه فعالیت های پرورش ماهی در استخرهای دو منظوره کشاورزی تاکید کرد و گفت: برای استفاده بهینه از ظرفیت استخرهای دو منظوره کشاورزی لازم است تا جهاد کشاورزی در خصوص ترویج و آموزش آبزی پروری در منطقه اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در عنبرآباد احیا می شود

مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در عنبرآباد احیا می شود