مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-17سياسي

143 واحد مسکن محرومان در آمل ساخته می شود


مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با اشاره به اینکه 7 هزار و 250 خانوار آملی مددجوی این نهاد هستند، گفت: 143 واحد مسکونی محرومان در روستاها با حمایت خیران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حبیب الله قلی پور شامگاه یک شنبه در آیین اهدای 19 سری جهیزیه نوعروسان و هفتمین سالروز درگذشت خیر نیک اندیش علمی مرحوم حاجیه خانم زهرا تفضلی در دانشگاه فناوری های نوین این شهرستان اظهار کرد: تجلیل و قدرشناسی از تلاش های خیران باعث ماندگاری کارهای خیر و احسان می شود تا دیگر افراد به انجام کارهای حسنه و نیک ترغیب و تشویق شوند.

وی با اعلام اینکه انجام کار خیر منفعت اش به همه سطوح جامعه می رسد، افزود: 7 هزار و 250 خانوار آملی زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی قرار دارند که یک هزار و 150 افراد تحت حمایت دانش آموز بوده و در این بین 353 دانش آموز یتیم هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با اشاره به اینکه در این نهاد حمایتی اصل بر ایجاد و حفظ خانواده است، تصریح کرد: همه تلاش مان برآن است که خانواده های تحت حمایت را توانمند کنیم.

قلی پور با بیان اینکه تمام ایتام تحت حمایت در کنار خانواده زندگی می کنند، یادآور شد: سه اقدام اساسی برای توانمندسازی خانواده ها ایجاد اشتغال، تهیه مسکن و ازدواج است همچنین یکی از شعارهای ما این است که خانه می سازیم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

143 واحد مسکن محرومان در آمل ساخته می شود

143 واحد مسکن محرومان در آمل ساخته می شود