مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-22پزشكي

کنگره سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود


بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی 12 تا 14 مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این خبر گفت: این دوره از کنگره پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی با استقبال کم نظیر دانشجویان مواجه شده و بالغ بر 2 هزار و 182 مقاله و 84 طرح فناوری و 48 اختراع به دبیرخانه همایش ارسال و ثبت شده است.

وی پزشکی شخصی سازی شده، ژنتیک انسانی و رویکردهای نوین درمانی ، هوش مصنوعی، بیگ دیتا و آینده پژوهی سلامت ، تله مدیسین و فناوری اطلاعات در سلامت و طراحی و ساخت واکسن و داروهای جدید (نوآوری دارویی) را 4 محور ویژه بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشک عنوان کرد.

پناهی اضافه کرد: علاوه بر آن محورهای دیگری نیز در 16 بند مانند طب سنتی، تغذیه، توانبخشی و بازتوانی، اخلاق پزشکی، نوآوری و کارآفرینی و غیره در این کنگره مورد توجه قرار دارد.

بیست و چهارمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی سالیانه پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور، در 12 تا 14 مهر ماه 1402 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و مشارکت معاونت تحقیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود

کنگره سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود