مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-22حوادث

توقیف بیش از 3 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی شهرستان قاینات در خراسان جنوبی گفت: تریلی حامل 3780 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان توقیف شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی شهرستان قاینات در خراسان جنوبی گفت: تریلی حامل 3780 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود زال بیکی، امروز شنبه 31 تیر اظهار کرد: ماموران پاسگاه ولی عصر شهرستان قاینات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از تریلی، 3780 قطعه مرغ قاچاق و فاقد هر گونه مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از سه میلیارد و 780 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات بیان کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 300 کیلو ماهی غیرمجاز در طبس سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس نیز گفت: ماموران انتظامی بخش دیهوک در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بیش از 3 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در خراسان جنوبی

توقیف بیش از 3 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در خراسان جنوبی