مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-18اقتصادي

پیشنهاد رشوه میلیاردی یک متکدی به مدیر مرکز متکدیان شهرداری سنندج


یک فرد متکدی با مراجعه به شهرداری سنندج به مدیر مرکز متکدیان پیشنهاد داد در صورتی که مانع از فعالیتش در یکی از خیابان های سطح شهر نشوند سالانه 144 میلیارد ریال را به مدیر این مرکز پرداخت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حکایت این درد بی درمان که انگار گذشت از دنیای سنتی به سمت دنیای مدرنیته تنها چهره آن را تغییر داده است و برای استان فرهنگی کردستان قصه غریبی نیست، وجود متکدیان سیمای شهرهای مختلف این استان به ویژه سنندج را زشت کرده و تاثیرات روحی و روانی بر افراد می گذارد.

امروز تکدی گری برای برخی ها به یک شغل تبدیل شده است، افرادی که هر روز لباس کار می پوشند و سر کارشان حاضر می شوند و با بکارگیری فن و فوت هایی از مردم باج گیری می کنند.

طبیعت وجود گدا علاوه بر زشت کردن چهره شهر و به جا گذاشتن تاثیرات روحی و روانی بر افراد می تواند عامل مهمی در تن پروری، کاهلی و گرایش به بی علاقگی به کار و تلاش شود.

در واقع وقتی یک متکدی بتواند بدون زحمت و بدون دردسر در یک شبانه روز صدها هزار تومان به جیب بزند و وقتی در پس پرده باندهایی باشد که افراد را به گدایی وادار می کنند و خود پول حاصله را به جیب بزنند، مشخص است که این حرکت چه ضربه ای به جامعه وارد خواهد ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد رشوه میلیاردی یک متکدی به مدیر مرکز متکدیان شهرداری سنندج

پیشنهاد رشوه میلیاردی یک متکدی به مدیر مرکز متکدیان شهرداری سنندج