مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-03حوادث

25 نفر در 4 تصادف دیروز مصدوم شدند


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی نیروهای عملیاتی استان به 4 تصادف با 25 مصدوم در چهار محور استان طی یک روز خبرداد.

- قاسم غریب آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بعداز ظهر یکشنبه 11 تیر، 4 تصادف در جاده های استان به وقوع پیوست و امدادگران پایگاه های قرق، ساحلی (شهید داوود عاشوری)، آق قلا و سه راهی گالیکش با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان(EOC) برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در تصادف اول براثر تصادف موتورسیکلت با عابر پیاده در چهار راه رحمت آبادِ فاضل آباد 4 نفر مصدوم شدند، امدادگران پایگاه قرق به عنوان نزدیکترین پایگاه به این مأموریت اعزام و پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان را به بیمارستان بقیه اله اعظم علی آبادکتول انتقال دادند.

وی خاطر نشان کرد: در حادثه دوم یک دستگاه سمند و یک دستگاه تیبا با هم تصادف کردند و بر اثر آن 7 نفر مصدوم شدند، امدادگران پایگاه ساحلی (شهید داوود عاشوری) ترکمن با اعزام به این عملیات یک مصدوم را به بیمارستان امام خمینی ترکمن انتقال دادند.

غریب آبادی ادامه داد: در تصادف سوم که به وقوع پیوست 5 نفر به دنبال تصادف خودروی سمند با پژو پارس در جاده آق قلا به گنبدکاووس نرسیده به روستای عطا آباد مصدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 نفر در 4 تصادف دیروز مصدوم شدند

25 نفر در 4 تصادف دیروز مصدوم شدند