مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-15دانش

رویداد کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد امروز به پایان می رسد


بخش حضوری مرحله کشوری رویداد کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در حال برگزاری است و امروز مرحله نهایی 2 گرایش سیاسی و اقتصادی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رویداد کرسی های آزاداندیشی در سه مرحله برگزار می شود، مراحل درون واحدی و استانی به عنوان مراحل اول و دوم اجرا شده اند اما مرحله سوم که دو بخش حضوری و مجازی را شامل می شود بخش مجازی آن برگزار شده و اکنون بخش حضوری در حال برگزاری است.

مرحله حضوری و پایانی این رویداد از 18 تیر آغاز شده است و امروز 24 تیرماه اختتامیه آن در واحد تهران مرکزی برگزار خواهد شد، در مرحله اول و دوم که به صورت درون واحدی و استانی در تمام واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور برگزار شد؛ 5750 تیم 5 نفره شرکت داشتند.

در مرحله کشوری هم که دور اول آن به صورت مجازی برگزار شد 425 تیم 5 نفره در چهار گرایش یا محور سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شرکت داشتند و درنهایت در بخش دوم و حضوری مرحله کشوری 64 تیم 5 نفره در این رقابت ها حضور دارند.

برای تیم های اول تا چهارم در مجموع 80 میلیون تومان درنظر گرفته شده است اما در مراحل قبلی اهدای جوایز توسط واحدها و در قالب تخفیف های دانشجویی و کارت هدیه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد امروز به پایان می رسد

رویداد کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد امروز به پایان می رسد