مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:362023-07-07سياسي

امام جمعه یزد: بدون ولایت هیچ یک از عبادات ما قبول نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزد در خطبه های این هفته 16 تیرماه نمازجمعه مرکز استان، با تبریک عید سعید غدیر به عنوان بزرگترین عید الهی و اسلامی اظهار کرد: اگر غدیر عظمت پیدا کرده، به خاطر وجود حضرت علی (ع) است.

وی با اشاره به علت اهمیت عید غدیرخم بیان کرد: در زیارتنامه غدیر، توسط حضرت امام هادی (ع) بیش از 70 آیه و 18 حدیث در واقعه و حوادثی که در تاریخ اتفاق افتاده، آورده شده است.

امام جمعه یزد گفت: مسئله امامت یک مسئله اساسی در اسلام است و لازمه ادامه حاکمیت الله و حاکمیت حق و ادامه دستورات دینی و ادامه هدایت بشر و ادامه رستگاری انسانها، این است که دستورات قرآن در جامعه ادامه پیدا کند و کسانی باشند که با معصومیت از خطا و اشتباه و دوری از هوی و هوس، سکان هدایت جامعه اسلامی را بر عهده بگیرند.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: خداوند متعال که ما را خلق کرده و انبیا را مبعوث کرده، مسیر هدایت بشر را نیز مشخص کرده و برای رستگاری و کمال آن ها برنامه ریزی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد از امامت و ولایت به عنوان نقطه اتحاد جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: عده ای بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص)، مسیر امامت و ولایت را قطع کردند و سبب انشقاق در جامعه اسلامی شدند و سلاطین ظلم و جور را بر خود مسلط کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: بدون ولایت هیچ یک از عبادات ما قبول نمی شود

امام جمعه یزد: بدون ولایت هیچ یک از عبادات ما قبول نمی شود