مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-27اقتصادي

افزایش نظارت ها و تشکیل 1133 پرونده نظارتی در فارس


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در سه ماه اول امسال با توجه به افزایش نظارت ها، هزار و 113 پرونده تعزیراتی در این استان تشکیل شده است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا سالاری امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال، 711 اکیپ نظارتی متشکل از روسای شعب تعزیرات و بازرسان دستگاه های متولی، تشکیل و بالغ بر هزار و 266 بازرسی از صنوف و مشاغل مختلف انجام شده است.

وی هدف این بازرسی ها را پایش و نظارت بر روند تولید و عرضه کالا های اساسی و برخورد با گرانفروشی احتمالی ذکر و خاطرنشان کرد: بازرسی ها از واحد های صنفی، تولیدی، خدماتی، گردشگری و انبار ها انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات فارس اضافه کرد: در این بازرسی ها هزار و 133 پرونده تخلف تشکیل و 211 واحد صنفی نیز به دلیل گرانفروشی و تکرار تخلف به پلمب و نصب پارچه محکوم شدند.

سالاری تعداد پرونده های رسیدگی شده در شعب تعزیرات حکومتی فارس در سه ماهه اول امسال را 11 هزار و 827 فقره اعلام و بیان کرد: متخلفین این پرونده ها به پرداخت بیش از 14 هزار میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند و علاوه بر این، احکامی همچون استرداد حق شاکی، تعطیلی واحد متخلف، ضبط کالا و درج در پرونده نیز اعمال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت ها و تشکیل 1133 پرونده نظارتی در فارس

افزایش نظارت ها و تشکیل 1133 پرونده نظارتی در فارس