مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-05اجتماعي

ضرورت مقاوم سازی زیرساخت های شمشک دربندسر در برابر مخاطرات طبیعی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بر ضرورت مقاوم سازی زیرساخت های دربندسر شمشک مقابل مخاطرات طبیعی تاکید کرد و گفت: رانندگان در تردد از محورهای کوهستانی طی آخر هفته احتیاط کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست با رییس سازمان مدیریت بحران کشور که با حضور شهردار شمشک دربندسر و رییس پژوهشکده سوانح طبیعی، برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت مخاطرات در شمشک دربندسر اظهار داشت: این منطقه از مناطق ویژه و گردشگری استان تهران محسوب می شود، که به واسطه تردد گردشگران در این منطقه و ویژگی های اقلیمی از جمله بارش بیشتر نسبت به مناطق پایین دست، نیازمند تدابیر پیشگیرانه برای ایمن سازی در ترددها و زیر ساخت های شهری در جهت مقابله با مخاطرات طبیعی مثل سیل و زمین لرزه است.

یزدی مهر با تاکید بر مقاوم سازی زیرساخت ها در برابر سیل، بهمن و ناپایداری های دامنه ای و زلزله در منطقه شمشک دربندسر عنوان داشت: ضروری است که نظارت های ویژه و دقیقی در خصوص ساخت و سازها صورت بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در ادامه از صدور هشدار زرد هواشناسی از امروز چهارشنبه 14 تیرماه تا روز جمعه 16 تیرماه خبر داد و گفت: طبق این هشدار احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک در نیمه جنوبی استان تهران وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مقاوم سازی زیرساخت های شمشک دربندسر در برابر مخاطرات طبیعی

ضرورت مقاوم سازی زیرساخت های شمشک دربندسر در برابر مخاطرات طبیعی