مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-05اقتصادي

این 12 شغل شما را در ایران پولدار می کند


اگر دنبال شغل های پردرآمد هستید، می خواهید با مشاغل پردرآمد شناخته شده و همچنین شغل های نوظهور و آینده دار آشنا شوید و البته از همه مهم تر حقوق و دستمزد بالاتری داشته باشید، - این مطلب را تا پایان بخوانید.

سایت طلا نوشت: شغل های پردرآمد زیادی وجود دارد اما هیچ شغلی از همان ابتدا پردرآمد نیست! شاید شما افرادی را ببینید که حداقل ماهی 500 میلیون درآمد دارد اما آیا می دانید برای رسیدن به این نقطه چه مسیری را طی کرده است؟ آیا می دانید برای حفظ موقعیت باید چه کارهایی انجام دهد؟ حتی اگر بخواهید دندانپزشک هم شوید باید چند سال درس بخوانید و تجربه کسب کنید، تا شاید بعد از آن بتوانید با تجربه ای که بدست آوردید، درآمد بالایی هم داشته باشید.

قبل از اینکه بخواهید با شغل های پردرآمد آشنا شوید، خوب است بدانید که حتی داشتن یک سوپر مارکت هم می تواند شغلی پردرآمد باشد! الزاماً یک شغل پردرآمد، یک شغل لاکچری و با استایل کت و شلوار نیست! اگر دنبال شغل های پردرآمد هستید، می خواهید با مشاغل پردرآمد شناخته شده و همچنین شغل های نوظهور و آینده دار آشنا شوید و البته از همه مهم تر حقوق و دستمزد بالاتری داشته باشید، این مطلب را تا پایان بخوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این 12 شغل شما را در ایران پولدار می کند

این 12 شغل شما را در ایران پولدار می کند