مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-09اقتصادي

توزیع 50 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد ایلام


مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) ایلام گفت: تعداد 50 سری جهزیه در دهه امامت و ولایت به نوعروسان نیازمند ایلامی دراهدا شد.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) ایلام صبح یک شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تعداد 50 سری جهزیه به ارزش هر سری 40 میلیون تومان در دهه امامت و ولایت به نوعروسان نیازمند ایلامی دراهدا شد.

وی افزود: همچنین در مدت یاد شده تعداد 950 دستگاه کالای خانگی بین نیازمندان استان ایلام به ارزش بیش از 55 میلیارد ریال توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) ایلام ادامه داد: توزیع 300 بسته معیشتی و کارت هدیه نقدی بین نیازمندان استان از دیگر کمک های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به نیازمندان در دهه ولایت و امامت بود.

طاهری ادامه داد: در این دهه خدمات حمایتی ویژه به نیازمندان با مشارکت مراکز نیکوکاری و افراد خیر انجام شد که توزیع بیش از 40 هزار پرس غذای گرم با اولویت مناطق حاشیه نشین شهرها و روستاهای استان از جمله این موارد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ایلام، کمیته امداد امام خمینی استان ایلام ابتدای دهه ولایت به مناسبت عید سعید قربان نیز 660 کیلو گوشت قرمز قربانی بین نیازمندان توریع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد ایلام

توزیع 50 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد ایلام