مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-03سياسي

پایش و بررسی عملکرد رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه


️معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از پایش و بررسی عملکرد رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه خبر داد.

- محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و آمادگی برای جابجایی زوار اربعین حسینی (ع) فرآیند پایش و بررسی عملکرد رانندگان، ناوگان و شرکت های حمل و نقل عمومی مسافری به صورت شبانه روزی انجام می شود.

️وی افزود: برای بازدید و نظارت میدانی نیز کارشناسان این اداره کل به همراه نمایندگان تشکل های صنفی مسافری در محل پایانه های مسافری، پلیس راه های استان و پایانه های اختصاصی شرکت های حمل و نقل حضور یافته و بر عملکرد آن ها نظارت دارند.

️معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با توجه به اینکه استان کرمانشاه از نخستین استان هایی است که گیشه متمرکز بلیط در آن دایر شده حضور پرسنل این اداره در گیشه مرکزی و راه اندازی میز خدمت به هموطنان در این گیشه خبر داد و تصریح کرد: به صورت مستمر، بازرسی از شرکت های حمل و نقل مسافر انجام می شود.

احمدی بیان کرد: علاوه بر بازدیدهای محسوس و برنامه ای بازدید نامحسوس و ناگهانی از ناوگان حمل و نقل مسافر در داخل پایانه مسافری تحت نظارت مستقیم مدیر فنی نیز انجام می شود و اگر در بازدیدهای نامحسوس، اتوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش و بررسی عملکرد رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه

پایش و بررسی عملکرد رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه