مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-19اقتصادي

8 ملک دولتی مازاد در قم به مزایده گذاشته خواهد شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: به زودی 8 مورد ملک دولتی مازاد به ارزش 400 میلیارد تومان به مزایده گذاشته خواهد شد که چند دستگاه مانند آموزش و پرورش در آن سهم دارند.

- ایسنا/قم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: به زودی 8 مورد ملک دولتی مازاد به ارزش 400 میلیارد تومان به مزایده گذاشته خواهد شد که چند دستگاه مانند آموزش و پرورش در آن سهم دارند.

ابراهیم معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم امروز 28 تیرماه در جلسه کارگروه مولدسازی املاک دولتی استان، طی سخنانی اظهار کرد: مدت ها قبل در این کارگروه مقرر شد بنای مولدسازی در استان به صورت مصداقی و دستگاه به دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: در این جلسه املاک مازاد 2 دستگاه دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته شدند، برخی از این املاک در شهر قم و برخی دیگر در روستاها و شهرستان های تابعه واقع هستند که قرار شد با تایید فرمانداران نسبت به آن ها تصمیم گیری شود.

معاون استاندار قم تصریح کرد: واقعیت این است از ابتدای طرح مولدسازی در استان تا به امروز یک ملک از دستگاه آموزش و پرورش به ارزش 840 میلیون تومان به فروش رفته است، این مبلغ کاملا به دستگاه نوسازی مدارس برگشته و مقرر شده در یکی از مناطق محروم استان زمینی در راستای افزایش س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 ملک دولتی مازاد در قم به مزایده گذاشته خواهد شد

8 ملک دولتی مازاد در قم به مزایده گذاشته خواهد شد