مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-03سياسي

چاپ 1800 عنوان کتاب در حوزه جنگ تحمیلی در کشور


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور گفت: طی سال گذشته 1800 عنوان کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در کشور به چاپ رسیده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور گفت: طی سال گذشته 1800 عنوان کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در کشور به چاپ رسیده است.

سردار عباس بایرامی، امروز دوشنبه 12 تیر در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: اصرار بر تدوین کتب خاطره در حوزه دفاع مقدس بوده چراکه یادگاران جنگ متأسفانه با کهولت سن مواجه شده اند و ممکن است در آینده از وجود آنها محروم شویم همچنان که می بینیم متأسفانه بسیاری از والدین شهدا را از دست داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این مسیر فرهنگی برای ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس دارای اهمیت زیادی است، بیان کرد: بر اساس آمار وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کتب دفاع مقدس در طول سال حدود 3200 کتاب در کشور چاپ می شود.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور ادامه داد: این کتب توسط مجموعه های مختلف به چاپ می رسند که بیش از نیمی از این کتب، خاطره است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 1800 عنوان کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در کشور به چاپ رسیده که از این میزان 39 درصد در حوزه خاطره بوده است، اظهار کرد: خوشب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 1800 عنوان کتاب در حوزه جنگ تحمیلی در کشور

چاپ 1800 عنوان کتاب در حوزه جنگ تحمیلی در کشور