مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-01پزشكي

چند زائر ایرانی در طول انجام اعمال در منا و عرفات گرمازده شدند؟


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت ضمن تشریح آخرین وضعیت سلامت زائران ایرانی گفت: خوشبختانه با رعایت مسائل بهداشتی تعداد بیماران در ایام تشریق نسبت به سالهای گذشته کمتر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر علی مرعشی ضمن تشریح آخرین وضعیت سلامت زائران ایرانی پس از انجام اعمال در عرفات و منا گفت: خوشبختانه شرایط زائران و حجاج ایرانی از آنچه تصور می کردیم بهتر است و در ایام تشریق هم وضعیت بهتری نسبت به سالهای گذشته را شاهد بودیم.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به اقداماتی که از سوی این مرکز در ایام تشریق صورت گرفت ، گفت: در این ایام درمانگاه ها در عرفات فعال بود و در مشعر نیز با دو آمبولانس دارای ICU حضور داشتیم و برای منا هم بیمارستان فعال بود و علاوه بر آن 8 مکتب نیز در عرفات خدمتگزاری به زائران را برعهده داشت.

وی با بیان این که در عرفات حدود 12 هزار ویزیت توسط پزشکان مرکز پزشکی انجام شد از انتقال برخی بیماران به بیمارستان خبر داد و گفت: در سه روزی که زائران در سرزمین منا حضور داشتند بیش از 16 هزار ویزیت داشتیم.

دکتر مرعشی از وضعیت سلامت حجاج ایرانی ابراز رضایت کرد و در مورد پیش بینی هایی که قبل از ایام تشریق صورت گرفته بود، گفت: خوشبختانه با وجود دمای بالای عرفات و منا تعداد بیمارانی که به خاطر گرما دچار مشکل شده بودند نسبت به پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند زائر ایرانی در طول انجام اعمال در منا و عرفات گرمازده شدند؟

چند زائر ایرانی در طول انجام اعمال در منا و عرفات گرمازده شدند؟