مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-22فناوري

جواب مثبت اپلیکیشن بله درباره مونیتورینگ و دیدن پیام های کاربران (+عکس)


اپلیکیشن بله در بیانیه ای تصویر منتشرشده از صفحه مانیتور یکی از کارمندانش را تأیید کرده و توضیح داد که این تصویر مربوط به سیستم مانیتورینگ این پیام رسان است.

- جواب مثبت اپلیکیشن بله درباره مونیتورینگ و دیدن پیام های کاربران (+عکس) اپلیکیشن بله در بیانیه ای تصویر منتشرشده از صفحه مانیتور یکی از کارمندانش را تأیید کرده و توضیح داد که این تصویر مربوط به سیستم مانیتورینگ این پیام رسان است.

زومیت نوشت: اپلیکیشن بله در بیانیه ای تصویر منتشرشده از صفحه مانیتور یکی از کارمندانش را تأیید کرده و توضیح داد که این تصویر مربوط به سیستم مانیتورینگ این پیام رسان است.

چند روز قبل در توییتر تصویری از یک صفحه مانیتور منتشر شد که در آن پیام هایی نمایش داده شده و ادعا شده بود که متعلق به یکی از افراد شاغل در پیام رسان بله است که به پیام ها و صفحه چت کاربران دسترسی دارد.

انتشار این تصویر باعث واکنش های بسیاری در فضای مجازی شده و به شائبه دسترسی پیام رسان های ایرانی به اطلاعات و نقض حریم خصوصی آن ها دامن زد.

در این صفحه مانیتور محتوایی قابل رؤیت است که به نظر می رسد متن پیام هایی است که کاربران در چت و گفت وگوهای آنلاین خود مطرح کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواب مثبت اپلیکیشن بله درباره مونیتورینگ و دیدن پیام های کاربران (+عکس)

جواب مثبت اپلیکیشن بله درباره مونیتورینگ و دیدن پیام های کاربران (+عکس)