مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 23:002023-07-01سياسي

هم افزایی نهادهای فرهنگی سبب ارتقای تاثیرگذاری آنان در جامعه می شود


سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان با تأکید بر لزوم هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های نهادهای فرهنگی و دانشگاه ها، گفت: هم افزایی نهادها و دانشگاه ها سبب ارتقای تاثیرگذاری و جریان سازی آنان در جامعه می شود.

- ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان با تأکید بر لزوم هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های نهادهای فرهنگی و دانشگاه ها، گفت: هم افزایی نهادها و دانشگاه ها سبب ارتقای تاثیرگذاری و جریان سازی آنان در جامعه می شود.

فرهاد فرامرزیان امروز، دهم تیرماه در دیدار با مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان که به همراه مدیرکل دفتر امور مجلس جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی برآمده از بطن انقلاب و به فرموده مقام معظم رهبری مولود انقلاب است.

وی یکی از مولفه های راهبردی جهاد دانشگاهی را تعامل با نهادهای فرهنگی و دانشگاه ها برشمرد و با بیان اینکه جهاد دانشگاهی هرگز از دانشگاه جدا نیست، خاطرنشان کرد: ظرفیت های فرهنگی، پژوهشی، افکارسنجی، رسانه ای و آموزشی جهاد دانشگاهی استان در خدمت توسعه فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها قرار می گیرد.

فرامرزیان با بیان اینکه توسعه و هم افزایی نهادهای فرهنگی و دانشگاه ها سبب ارتقای سطح تاثیرگذاری و جریان سازی آنان در جامعه می شود، تصریح کرد: مرکز ناباروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی نهادهای فرهنگی سبب ارتقای تاثیرگذاری آنان در جامعه می شود

هم افزایی نهادهای فرهنگی سبب ارتقای تاثیرگذاری آنان در جامعه می شود