مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-09بين الملل

بغداد گردی باقری کنی با این کلاه خاص (+عکس)


بازدید باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران در پرونده هسته ای از خیابان المتنبی و دیدارهای صمیمی و دوستانه با مردم عادی بغداد و نوشیدن آبمیوه از بهترین و قدیمی ترین آبمیوه فروشی بغداد و همچنین بر سرکردن «سداره بغدادی» (نوعی کلاه ) نشان دهنده روابط عمیق .

- مقامی که از آمریکا به عراق می آید نمی تواند از دیوارهای منطقه سبز بغداد خارج شود بلکه بعد از ترک فرودگاه بغداد خبر آمدنش اعلام می شود، این درحالی است که مذاکره کننده ارشد ایران در بین شهروندان عراقی در قلب بغداد قدم می زند.

این امر نشان دهنده تفاوت های گسترده در روابط با کشوری است که عراق را اشغال و حاکمیت آن را نقض و خون مردمش را بر زمین ریخت و کشوری که از حاکمیت عراق و پایان دادن به خونریزی ها دفاع کرد.

این مساله نشان دهنده اشتراکات جغرافیایی ، سیاسی، تاریخی، دینی و بسیاری از مشترکات دیگر است اما اشغالگر آمریکایی حتی یک مورد اشتراک با عراقی ها ندارد.

  تفاوت ها میان سفر دو شخصیت از دو کشور مختلف چقدر زیاد و گسترده است؛ مسافر مسلمان به فرهنگ عراقی ها احترام می گذارد و به دنبال تقویت این فرهنگ و ارزش های اسلامی است درحالی که مسافر اشغالگر به دنبال گسترش فحشا و فجور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد گردی باقری کنی با این کلاه خاص (+عکس)

بغداد گردی باقری کنی با این کلاه خاص (+عکس)